Розробка наукових засад комплексного підвищення безпеки, ефективності експлуатації та управління критичними об'єктами залізничного транспорту в умовах післявоєнного розвитку України
Назва конкурсу: Наука для відбудови України у воєнний та повоєнний періоди
Реєстраційний номер проєкту: 2022.01/0224
Терміни реалізації проєкту:
-
Тип дослідження (розробки): прикладні наукові дослідження
Галузь науки: Геометрія та топологія (01.01.04)
Пріоритетний напрям розвитку науки і техніки: фундаментальні наукові дослідження з найбільш важливих проблем розвитку науково-технічного, соціально-економічного, суспільно-політичного, людського потенціалу для забезпечення конкурентоспроможності України у світі, сталого розвитку суспільства і держави
Науковий напрям за конкурсом: алгоритми, технології та прилади координованої автономної навігації розподілених систем, що складаються з великої кількості об’єктів
Установа/організація: Державний університет інфраструктури та технологій
Відомча підпорядкованість установи: Міністерство освіти і науки Украни
Кількість докторів наук : 3
Кількість кандидатів наук: 5
Кількість молодих науковців: 4
Співвідношення провідних і молодих науковців: 75:25
Кількість допоміжного персоналу: 3
Середній бал за експертною оцінкою: 91.30
Ключові слова: залізничний транспорт, інтелектуальна система, безпека експлуатації, ергатична система, енергоефективність транспорту
Результати проєкту: Дослідження стануть внеском у теорію безпеки руху та систем керування засобами транспорту з метою підвищення енергоефективності їх експлуатації при функціонуванні залізничної транспортної системи. Зокрема буде створено теоретичне підгрунтя для впровадження транспортних ергатичних систем; інтелектуальних систем підтримки прийняття рішень (СППР) оперативного персоналу, що обслуговує критичні об'єкти залізничної інфраструктури; інтелектуальних систем управління енергопостачанням для забезпечення перевізного процесу . Також будуть сформовані наукові засади до розробки і створення локомотивних інтелектуальних систем підтримки прийняття рішень, розроблено їх структуру, проведено моделювання, визначено методи підвищення надійності функціонування елементів систем керування та електропостачання залізничного транспорту
УЧАСНИКИ ПРОЄКТУ
Керівник проєкту: Гулак Сергій Олександрович Термін у проєкті: - Індекс Гірша: 14 ORCID,Scopus, Google Scholar,