Перейти до основного вмісту

Розробка наукових засад комплексного підвищення безпеки, ефективності експлуатації та управління критичними об'єктами залізничного транспорту в умовах післявоєнного розвитку України

Назва конкурсу: Наука для відбудови України у воєнний та повоєнний періоди
Реєстраційний номер проєкту: 2022.01/0224
Терміни реалізації проєкту: -
Тип дослідження (розробки): прикладні наукові дослідження
Галузь науки: Геометрія та топологія (01.01.04)

Пріоритетний напрям розвитку науки і техніки: фундаментальні наукові дослідження з найбільш важливих проблем розвитку науково-технічного, соціально-економічного, суспільно-політичного, людського потенціалу для забезпечення конкурентоспроможності України у світі, сталого розвитку суспільства і держави
Науковий напрям за конкурсом: алгоритми, технології та прилади координованої автономної навігації розподілених систем, що складаються з великої кількості об’єктів
Відомча підпорядкованість установи: Міністерство освіти і науки Украни

Кількість докторів наук : 3
Кількість кандидатів наук: 5
Кількість молодих науковців: 4
Співвідношення провідних і молодих науковців: 75:25
Кількість допоміжного персоналу: 3
Середній бал за експертною оцінкою: 91.30

Мета проєкту: Вирішення актуальної науково-технічної проблеми розробки наукових засад комплексного підвищення безпеки та ефективності експлуатації, управління критичними об’єктами залізничного транспорту на основі інноваційних технологій енергозбереження, формування управлінських рішень та реалізації стратегічних функцій і цілей.
Результати проєкту: Дослідження стануть внеском у теорію безпеки руху та систем керування засобами транспорту з метою підвищення енергоефективності їх експлуатації при функціонуванні залізничної транспортної системи. Зокрема буде створено теоретичне підгрунтя для впровадження транспортних ергатичних систем; інтелектуальних систем підтримки прийняття рішень (СППР) оперативного персоналу, що обслуговує критичні об'єкти залізничної інфраструктури; інтелектуальних систем управління енергопостачанням для забезпечення перевізного процесу . Також будуть сформовані наукові засади до розробки і створення локомотивних інтелектуальних систем підтримки прийняття рішень, розроблено їх структуру, проведено моделювання, визначено методи підвищення надійності функціонування елементів систем керування та електропостачання залізничного транспорту

УЧАСНИКИ ПРОЄКТУ

Керівник проєкту: Гулак Сергій Олександрович
Термін у проєкті: -
Індекс Гірша: 14
ORCID,Scopus, Google Scholar,