Перейти до основного вмісту

Розробка технології застосування водорозчинних С60 фулеренів для відновлення функціональної активності скелетних м’язів на тлі механічної травми

Назва конкурсу: Наука для відбудови України у воєнний та повоєнний періоди
Реєстраційний номер проєкту: 2022.01/0170
Терміни реалізації проєкту: -
Тип дослідження (розробки): прикладні наукові дослідження
Галузь науки: Диференціальні рівняння (01.01.02)

Пріоритетний напрям розвитку науки і техніки: інформаційні та комунікаційні технології
Науковий напрям за конкурсом: матеріали, аерозолі, технології та засоби для поглинання і розсіювання електромагнітного випромінювання (в діапазонах прозорості повітря), побудовані на інноваційних технічних рішеннях
Відомча підпорядкованість установи: Міністерство освіти і науки Украни

Кількість докторів наук : 5
Кількість кандидатів наук: 1
Кількість молодих науковців: 2
Співвідношення провідних і молодих науковців: 30:70
Кількість допоміжного персоналу: 4
Середній бал за експертною оцінкою: 94.51

Мета проєкту: Розробка мастильних композицій з графеноподібними наночастками диселеніду молібдену та диселеніду вольфраму та дослідження ефекту надзмащування для трибосистем метал-метал та метал-нанокераміка на основі Si3N4-TiN у широкому діапазоні швидкісно-навантажувальних режимів. Аналіз трибологічних властивостей запропонованих композицій при їх використанні у вузлах тертя сучасної техніки, яка експлуатується за екстремальних температур та навантажень.
Результати проєкту: Проєкт присвячено створенню вітчизняних конкурентоздатних мастильних композицій з графеноподібними наночастками диселеніду молібдену ( вольфраму) які виявляють ефект надзмащування для трибосистем метал-метал та метал-нанокераміка (Si3N4-TiN) під час їх експлуатації в екстремальних умовах. Застосування новітніх мастильних матеріалів з ефектом надзмащування впродовж експлуатації пар тертя дасть можливість підвищити ресурс роботи деталей та механізмів, наприклад металеві та гібридні підшипники, які працюють у важких умовах абразивного зношування (наприклад колісних пар, деталей насосів, сортувалок та ін.), у 2-3 рази, а зниження коефіцієнту тертя в рази сприятиме підвищенню енергоефективності механізмів.

УЧАСНИКИ ПРОЄКТУ

Керівник проєкту: Дреус Андрій Юлійович
Термін у проєкті: -

ORCID,Scopus, WoS, Google Scholar, 9